Een webshop van 100km Dodentocht?
Onze webshop biedt je de mogelijkheid om online producten aan te kopen die jou laten wandelen in stijl. Laat je omgeving weten dat jij een van onze trotse wandelaars bent! De producten in onze webshop zijn allemaal in stijl van 100km Dodentocht. Enkele producten zullen deel uitmaken van jouw dagelijkse wandelroutine, andere zijn meer voor het plezier.
Hieronder kan je zien hoe je een bestelling plaatst en worden veelgestelde vragen beantwoord.
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 2
Na het klikken op Doorgaan naar afrekenen kan je al jouw gegevens invullen. Deze worden gebruikt om je pakket klaar te maken voor verzending.
Onderaan kies je een betaalmethode en klik op Bestelling plaatsen.
Stap 3
Je wordt doorverwezen naar het betalingsplatform van de betaalprovider Stripe en is er een betalingsverplichting.
Volg de stappen, daarna zal je op een bedankt pagina uitkomen en zit je bestelbevestiging in je mailbox.
Als gegevensverzamelaar zijn we gebonden aan de GDPR-regeling. Je kan onze policy hier terugvinden. Bij bestelling zal je akkoord moeten gaan met de algemene voorwaarden.
FAQ
Indien je ervoor koos om een account aan te maken bij het plaatsen van je bestelling, worden jouw bestellingen hierin bijgehouden. Je kan je account hier bekijken. Wachtwoord vergeten? Kijk hieronder voor meer informatie.
Indien je geen account hebt aangemaakt, kan je best je bevestigingsmails goed bijhouden om zo een overzicht van je bestelde producten te behouden.
Neem contact op met onze cel Shop om de naam, het adres of e-mailadres van je bestelling aan te passen.
Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze cel shop. Dan kijken wij of we het adres van de bestelling nog kunnen aanpassen.
Dat hangt ervan af of we je bestelling al hebben verzonden of niet. Neem contact op met onze cel Shop. Dan kijken wij of we het adres van je pakje nog kunnen aanpassen.
Levering via bpost
Ontving je al een e-mail waarin staat dat je pakje met bpost wordt verstuurd? Dan is het jammer genoeg te laat om je adres te wijzigen. Je kan er nog wel last-minute voor kiezen om je pakje te laten leveren in een bpost-punt of pakjesautomaat in plaats van op een fout adres. Dit doe je door je leveringsvoorkeuren aan te passen in je bpost-account of via de My bpost-app. Let op: dit trucje kan je enkel toepassen als de postbode nog niet op zijn ronde is vertrokken.
Je kan bij ons met creditcard of met Bancontact betalen. De betalingen worden verwerkt door een externe provider Stripe. Achteraf betalen is niet mogelijk.
Ja, de verzendkosten worden berekend op de door jou bestelde producten en zijn zichtbaar in de winkelmand.
Verzending is mogelijk vanaf €2,50.
Bekijk makkelijk de status van je bestelling in je account. Je kan je de Track & Trace code vinden in de verzendbevestigingsmail van bpost.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze cel Shop.
Alle informatie over retour en terugbetaling kan je vinden in onze algemene voorwaarden.